Mój pierwszy osobisty i całkowicie własnoręczny koszyczek Wielkanocny uważam za udany :) wykonanie:  papierowa wiklina + szyb...

Wielkanocny koszyczek

14:58:00 kombinerka 0 Comments

Mój pierwszy osobisty i całkowicie własnoręczny koszyczek Wielkanocny

uważam za udany :)


wykonanie:  papierowa wiklina + szybkoschnąca lakierobejca w kolorze palisander




no i trochę dodatków pasmanteryjnych.

A że po tasiemki poszłam z młodszą córeczką

nie obyło się bez różowej wstążeczki :)


Na deser dekoracje moich córeczek 

po lewej stronie baranka ozdoba młodszej - Majki, jak zapytałam co to jest 
odpowiedziała ... jajo dekoracyjne 

po prawej stronie baranka, kurczaczek starszej Julci.


a na koniec chciałam Wszystkim życzyć 


Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
pełnych wiary, nadziei i miłości.
 Radosnego, wiosennego nastroju,
serdecznych spotkań w gronie rodziny
i wśród przyjaciół
oraz wesołego "Alleluja"



Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło
Olga

0 komentarze: