Ostatnio trochę inaczej, bo postanowiłam pobawić się w stolarza Panowie pracowali przy gipsowaniu, docieraniu itp. więc dla mnie nie było ...

Komplet mebli do przedpokoju

18:40:00 kombinerka 0 Comments

Ostatnio trochę inaczej, bo postanowiłam pobawić się w stolarza
Panowie pracowali przy gipsowaniu, docieraniu itp. więc dla mnie nie było zajęcia ale aż mnie nosiło. 

Pozaglądałam w różne zakamarki i jest znalazłam coś dla siebie:
* całkiem przyzwoite i nieużywane fronty kuchenne,
* kilka niewielkich płyt meblowych

Najbardziej lubię ten moment kiedy zaczyna pracować wyobraźnia, 
jak i gdzie można to wykorzystać. 

Skaj oczywiście też miałam w zapasie 
(kiedyś kupiłam na obicie fotela, ale koncepcja się zmieniła). 

Decyzja - komplet do przedpokoju.
Nie byłam pewna czy się uda, ale jestem zadowolona.
Pozdrawiam 




0 komentarze: