W sobotę moja K. powiedziała o sobie  - "Chyba jestem nienormalna... znowu za dużo wydałam na kosmetyki". Odpowiedziałam, że c...

szarości pokojowe

18:29:00 kombinerka 0 Comments

W sobotę moja K. powiedziała o sobie 
- "Chyba jestem nienormalna... znowu za dużo wydałam na kosmetyki".
Odpowiedziałam, że chyba bardziej nienormalne jest, kiedy kobieta chce sobie kupić coś fajnego ....
.....i idzie do Castoramy.

Wracając w piątek z pracy pomyślałam, że przemaluję pokój. 
Tym bardziej, że tylko szukałam pretekstu, 
ponieważ ostatnio mocno podkochiwałam się w pokojowych szarościach. 
Taka sytuacja...
I tu pochwalę męża mojego osobistego, 
ponieważ nie poinformowałam go o swoich planach, 
a był w pracy jak już zdemolowałam pokój i nie oberwało mi się :) 
- a wręcz przeciwnie - pomógł mi dzielnie!


0 komentarze: